FAQ

Hoe kan ik binnen de site het makkelijkste zoeken?

Je kunt op verschillende manieren zoeken:

1.      Op de Homepagina kan je ook een zoekwoord ingeven. Dat kan een naam van een accommodatie zijn, maar ook bijvoorbeeld een favoriete gebied waar je wilt rijden, zoals Veluwe of Strand. Je krijgt dan eerst alle accommodaties te zien die aan je zoekwoord voldoen, daarna artikelen uit eventuele blogberichten en pagina's

2.      Klik bovenaan de pagina op Accommodaties en kies het land waar je heen wilt. Als je naar beneden scrollt, zie je alle accommodaties in dat land. Kies je een provincie of deelstaat, dan zie je alle accommodaties in die provincie/deelstaat.

Je kunt kiezen voor een weergave op de kaart of bekijk de accommodaties in een lijst.

Om nog sneller tot een goede keuze te komen, kan je gebruik maken van de filters in de linker kolom. Je kunt zoeken op:

  • Type accommodatie
  • Faciliteiten voor wat betreft stalling
  • Faciliteiten voor paardensport
  • Faciliteiten specifiek voor de accommodatie
  • Op (vanaf)prijs

3.      NOG IN ONTWIKKELING soms blijkt iets lastiger dan gedacht. Dat geldt voor de zoekfunctie “zoeken op afstand”. Veel van jullie kijken uit naar deze zoekfunctie, want dat maakt het plannen van een trektocht stukken eenvoudiger! Een ander groot voordeel van de zoekfunctie is dat je een aantal KM in kan geven die je maximaal met je trailer wil rijden om bij een accommodatie te komen. GOED NIEUWS want deze functie wordt in het 1e kwartaal van 2022 toegevoegd!

Ik wil een trektocht maken, hoe plan ik mijn overnachtingsadressen?

In het 1e kwartaal van 2022 komt een nieuwe zoekfunctie beschikbaar: Zoek op afstand.

Hoe vindt ik accommodaties die maximaal 1 uur van mijn stal af liggen?

In het 1e kwartaal van 2022 komt een nieuwe zoekfunctie beschikbaar: Zoek op afstand.

Hoe kan ik boeken?

Je kunt bij Paard & Bed nog niet online reserveren, deze mogelijkheid volgt later dit jaar.

Wil je weten of een accommodatie beschikbaar is, dan kun je rechtstreeks contact opnemen met de accommodatie of het contactformulier invullen dat rechts staat, onder de contactgegevens van de accommodatie. Wij zorgen dan dat de accommodatie zo snel mogelijk contact met je opneemt.

Moet ik een account aanmaken?

Nee je hoeft geen account aan te maken om door de site van Paard & Bed te kunnen navigeren. Wil je favorieten accommodaties opslaan, zodat je ze later weer makkelijk terug vindt, dan is een eigen account wel heel makkelijk! Je kunt dan ook een favoriete accommodatie delen met anderen en reviews schrijven over accommodaties waar je geweest bent.

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik een account aanmaak?

Je gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Paard & Bed of die van een derde partij. De toegang tot gegevens is beperkt tot zover dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienst. We hebben zelf ook een hekel aan spam, dus we gaan zorgvuldig met je gegevens om en verkopen ze niet door. Lees ook onze Privacyverklaring. Als je een wachtwoord op onze site invoert, zal deze gecodeerd worden opgeslagen en zal daardoor niet in te zien zijn voor anderen.

Waarom moet ik mijn e-mail adres invullen als ik een review wil insturen?

Om misbruik te voorkomen, vragen we je om je e-mailadres in te vullen. Zo houden we de beoordelingen, die op onze site staan, zo eerlijk mogelijk. Want zeg nou eerlijk, wat heb je er aan als een accommodatie steeds geweldige reviews over zichzelf schrijft, of als iemand die kwaad wil, gewoon maar wat over een accommodatie schrijft terwijl die iemand nooit bij die accommodatie geweest is.

Je e-mailadres wordt natuurlijk niet getoond bij de review!

Waarom zie ik mijn review niet meteen op de site staan?

Als je een review gestuurd hebt, zal deze eerst door ons beoordeeld worden. Natuurlijk hebben we het dan niet over eventuele typfouten. Waar we wel naar kijken is of het een ‘echte’ review is en of er geen ongepaste taal gebruikt wordt.

Krijgt een accommodatie een beoordeling met 1 of 2 sterren, dan nemen we altijd contact op met de accommodatie en vragen we hen om binnen 10 dagen een reactie op de slechte review te geven. Zo’n reactie wordt dan onder jouw review gezet. Zo geven we beide partijen een kans om hun visie op het verhaal te geven. Na 10 dagen wordt de review sowieso online gezet, ook als de accommodatie geen gebruik maakt om te reageren.

Waarom wordt mijn review niet gepubliceerd?

Na het insturen van je review, wordt deze eerst gecontroleerd door de redactie van Paard & Bed. Het kan zijn dat we besluiten je review niet te publiceren. Dat kan om de volgende redenen:

  • Je hebt je review meerdere keren ingestuurd
  • In je review staat ongepast taalgebruik
  • Je hebt de accommodatie 1 of 2 sterren gegeven, maar volgens de accommodatie ben je niet met je paard of pony bij deze accommodatie geweest
  • Er is een andere, duidelijk aanwijsbare reden voor ons om je review niet te publiceren

Als je review is afgewezen, ontvang je van ons een email met de reden van afwijzing. Ben je het niet eens met de reden van afwijzen, neem dan contact met ons op.